Eventbaseret marketing.

Målrettet og researchbaseret marketing

Når I ofte ikke de rigtige beslutningstagere? Kender jeres målgruppe ikke nok til jer og jeres produktportefølje? Hvis I ikke genererer de forventede leads, er Impact Groups eventbaserede marketing den helt rigtige løsning. Vi er grundige og har en meget stor succesrate.

Impact Group er specialister i eventbaseret marketing, som skaber leads og salg i forbindelse med konferencer, seminarer, workshops og lignende. Forløbet af en event er vigtigt i sig selv. Men det er næsten endnu vigtigere, at man på forhånd har en klart defineret målsætning og en detaljeret plan for, hvordan man høster det fulde udbytte.

Eventbaseret marketing går kort sagt ud på, at vi med en strengt målrettet marketingindsats og en strategisk, researchbaseret proces identificerer de mest aktuelle emner blandt jeres målgruppe. Samtidig sikrer vi, at eventformatet er det helt rigtige. Vi sørger for, at indholdet matcher modtagerne, og at arrangementet skaber dialog med specifikke potentielle kunder.

Kontakt os på tlf. 7022 7720, eller send en mail på  info@impactgroup.dk. Så tager vi en snak om jeres ønsker, før vi giver jer et tilbud.

Processen

Før eventen:

  • Research af jeres målgruppe med henblik på ønsker og behov vedr. emner, talere og dato for eventen.
  • Vi modtager en database fra jer og laver kvalitative opkald ud fra udarbejdet spørgeramme.
  • I modtager en rapport med alle oplysninger fra målgruppen og vores forslag til, hvordan rapporten kan danne baggrund for eventen.
  • Deltagerne modtager en invitation med udgangspunkt i målgruppens ønsker.

Under eventen:

  • Deltagerne oplever, at invitationen og eventen stemmer overens.
  • Salgsprocessen bliver optimeret, fordi I kender den konkrete målgruppe og har mulighed for at tage kontakt til den direkte.

Efter eventen:

  • Evaluering af deltagerne med baggrund i program og indhold på dagen er alfa og omega.

I vil modtage en rapport med evaluering af både udstillere, partnere og deltagere.