Full-service kongresbureau.

Impact Group har solid erfaring med at arrangere og afvikle kongresser. Vi er et full-service kongresbureau med dedikerede medarbejdere, der alle arbejder for at jeres kongres bliver afviklet som en professionel og tilfredsstillende oplevelse.

Som kongresbureau har vi hjulpet mange virksomheder med at stable gode arrangementer på benene, og vi vil også gerne hjælpe jer. Derfor er det vigtigt for os at lytte til jeres individuelle behov i planlægningen af arrangementet.

Kongressen bliver afviklet professionelt og godt, fordi vi har overblik og retning i vores arbejde. Vi skal gå samme vej, og i Impact Group arbejder vi hårdt for det gode samarbejde. Vi styrer målrettet efter, at I skal få en god oplevelse.

For et erfarent kongresbureau som Impact Group er der ingen opgave, som er for stor eller for lille. Fra starten af processen styrer vi planlægning og afviklingen af kongressen. Det gælder alt fra invitationer, til hvordan bordene skal stå. I kan overlade projektledelsen til os og nyde oplevelsen selv. Vi ved, hvad vi laver.  Ring til os, så tager vi en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe jer. 

Impact kongresbureau håndterer:

✓ Finde og udvælge rette venue
✓ Forhandle priser og kontrakter
✓ Professionel projektledelse
✓ Indhold og invitationer
✓ Customizing og tryksager
✓ Registrering af deltagere
✓ Underholdning
✓ Transport
✓ Udstilling og partnere
✓ Oprettelse af konferencehjemmeside
✓ Koordinering af AV-udstyr
✓ Budgetstyring
✓ Den rette forplejning og logistik
✓ Strategisk bordplanlægning
✓ Middage og kreative events
✓ Tema og designudvikling
✓ Ansvaret for hotelbestillinger