Få hjælp til virtuelle konferencer.

Virtuelle konferencer er en god mulighed for at samle mennesker (på afstand) om en fælles event, være klimabevidst, samt skabe en moderne konference, der ikke går på kompromis med deltagernes engagement og fællesskabsfølelse.

Ved at afholde et interaktivt arrangement kan I tiltrække langt flere deltagere fra ind- og udland uden meromkostninger og måske vigtigst, I skal stadig gennemføre planerne for jeres arrangement trods covid-19.

Impact Group kan hjælpe jer med forskellige digitale løsninger f.eks.:

  • Fuld online konference, hvor alle deltagere ser med via deres computer, og hvor den digitale konference sendes fra et studie. I studiet vil der kun være konferencier og udvalgte talere, oplægsholdere og debatdeltagere.
  • Kombinationskonference, hvor få deltagere møder op fysisk som publikum, og langt størstedelen ser med via deres computer. Dette kan skabe en mere livlig stemning fra scenen. Alle restriktioner i forhold til covid-19 vil selvfølgelig blive overholdt.

Om I vælger en af disse løsninger, eller vi hjælper jer med en 3. model, er vi klar til at skabe en god oplevelse i studiet og i særdeleshed hos den enkle deltager bag skærmen.

Det gøres ved at planlægge et program og indhold, der er særligt velegnet til at engagere deltagerne via et virtuelt univers med korte indlæg, chatrooms, online workshops, forproducerede indslag, livestreaming fra forskellige lokationer, udsendelse af konferencepakker m.v. 

Dit professionelle konferencebureau

Som professionelt konferencebureau garanterer vi en god afvikling af jeres digitale konference. Vi bringer jer sikkert i mål.

Impact Group er et konferencebureau, der aldrig gør, som vi plejer. Jeres videokonference er en unik oplevelse, og vi ser den som en ny udfordring med udgangspunkt i jeres virksomheds mål og ambitioner. Vores konferenceplanlægning gør hele processen så nem og bekvem for jer som muligt. Mest af alt lytter vi til jeres behov. Vi kan også hjælpe med jeres næste virtuelle firmafest.

Vores service ved virtuelle konferencer inkluderer:

✓ Projektstyring, programplanlægning, eventtidsplan og manuskripter 
✓ Koordinering af AV-teknik og udstyr 
✓ Adgang til professionelt studie med etableret udstyr 
✓ Livestreaming (også fra flere lokationer)
✓ Webcast (eller) web-TV 
✓ Forproducerede videoindslag 
✓ Professionel projektledelse inkl. projektplan, drejebog, manuskripter  
✓ Konferencehjemmeside med program, registrering, betaling, chatrooms, workshoprum og streamingkanaler
✓ Kommunikation og guides til oplægsholdere og deltagere
✓ Små underholdende indslag f.eks. musikalsk indslag eller 3 små øvelser med en fysioterapeut til computerkroppen
✓ Udsendelse af goodieboxes f.eks. ”alt godt til konferencen”✓ Booking af konferencier, oplægsholdere
✓ Transport og hotelbooking af talere 
✓ Forhandle priser og kontrakter 
✓ Budgetstyring
✓ Tema og designudvikling – den grafiske røde tråd 

Ring til os og aftal et uforpligtende møde om, hvordan vi gør jeres næste virtuelle konference til en sikker og god oplevelse. Vi afholder gerne et indledende møde for at høre om jeres ønsker og behov, så vi kan skræddersy et tilbud til jer. Gode online konferencer begynder med god planlægning.

Impact Group er Danmarks bedste eventbureau, og vi styrer samt koordinerer alle leverandører fra start til slut. Vi tager ansvaret for det hele, så I også kan være med til at nyde den virtuelle konference.

Afhængig af budget og formål finder vi i fællesskab den optimale underholdning til jeres virtuelle konference. Vi skræddersyr altid hver enkelt arrangement, så den passer til jeres ønsker og behov.

Kontakt Impact Group på 7020 7720 eller send en mail på info@impactgroup.dk, og aftal et uforpligtende møde om jeres kommende julefrokost.

Impact Group – dit full-service konferencebureau med kontorer i København og Aalborg.

Få et uforpligtende tilbud

 

Få tilbud