Nyt år, nye medarbejdere

Vi har udvidet vores team med to nye medarbejdere, Claes Olesen og Elisabeth Goddokken Alminde.

Claes Olesen er uddannet i kommunikation og har de seneste ti år været projektleder på større projekter i både det offentlige og det private. Han indtræder i vores team af dygtige projektledere.

Elisabeth Goddokken Alminde læser virksomhedskommunikation og erhvervsøkonomi på CBS på 6. semester og er færdig med sin bachelor til sommer. I de kommende tre måneder skal hun assistere projektlederne samt koordinere og være tilstede på vores events.

Se hele vores team her.

COVID-19

Impact Group hjælper jer med at afholde et godt og sikkert arrangement, så I trygt kan fokusere på det gode værtskab.

Få skræddersyet en løsning til jeres arrangement, som f.eks. indeholder al nødvendig COVID-skiltning, afspritning undervejs i arrangementet, afstandsmarkeringer, bord- og stoleopstilling med afstand, ansvarlig servering af mad og drikkevarer, forslag til udendørsaktiviteter samt gode aftaler med leverandører i forhold til ændringer og korte annulleringsbetingelser.

Vi stiller også gerne op med ekstra personale, der med et venligt smil kan guide jeres gæster til at overholde afstand ved toiletter, workshops og i pauser.